Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου 2011

first we take Μanhattan - redux

αν θελω(-εις) να κανω(-εις) κατι που επιθυμω(-εις) σφοδρα
θα κανω(-εις) οτι περναει απ το χερι μου(σου)
για να το πετυχω(-εις)

 τι, ομως, μπορει να περασει απο το χερι μου(σου)?
εξαρταται απο το τι ειδους "χερι" εχω(-εις)
και απο το τι ειναι το προς "περασμα" τι

εξαρταται απο το τι κανω(-εις)
εξαρταται απο το τι εκανα(-ες) με το "χερι"
εξαρταται απο το τι θα κανω(-εις) με το "χερι"

κι αν το "χερι" εχει ή δεν εχει σταματημο
κι αν το "χερι" εχει ή δεν εχει φραγμο
κι αν το "χερι" εχει ή δεν εχει ενδοιασμο
κι αν το "χερι" εχει ή δεν εχει παρα μονο χερια
καθαρα ή βρωμικα, τιμια ή ατιμα, ροζιαρικα ή βελουτε
(εχει μεγαλη σημασια το ποσο)
τοτε
πολυ δυσκολα θα πεσει ή δεν θα πεσει στα χερια μου(σου)
αυτο που επιθυμω(-εις)

...ε ρε, τι μου(σου) ειναι το "χερι"...σκετο "χερια"!
....................................................................................................
- ...που να καταλαβεις!
  ...ασε, καλυτερα !





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου