Παρασκευή 8 Μαΐου 2015

ο Αντωνης στην χωρα της πλημμυρας...γι αυτο, Αντωνη, δεν σε καλωσορισα...

παλι λαθος συμβουλες
απο λαθος ανθρωπους
σε λαθος χρονο
ακουσες,
ετσι λεω εγω

και σε λαθος τοπο
λαθος κατασταση
και (ξανα) λαθος χρονο
βρεθηκες,
ξανα ετσι λεω εγω

λαθος πολιτικη τακτικη
λαθος πολιτικη στρατηγικη
και, προπαντων, λαθος επικοινωνια
ακολουθησες,
ξανα και ξανα λεω εγω

και τι κερδισες ?
και τι εχασες ?
(σε) ρωταω εγω, οχι για να μου απαντησεις

...ηταν ολη σου αυτη η κινηση σου,
σχετικα με την επισκεψη σου στον τοπο της πλημμυρας,
φανερα
ασυντακτα σχεδιασμενη και προχειρα εκτελεσμενη

και
το αποτελεσμα που θα βρεις
οταν κανεις λογαριασμο/απολογισμο/ισολογισμο της επισκεψηπλημμυρας
θα δεις
οτι (θα) ειναι αρνητικο, ασχετως λιγο ή πολυ,
πιο πολυ για σενα
και λιγοτερο για τους (οποιους) αλλους,
συμπεριλαμβανομενου και του κομματος που ηγεισαι

εγω δεν σου κρυβω (οπως κανουν καποιοι αλλοι)
οτι "στα ψαλλει" (δεν λεω σε κραζει), ενας ολοκληρος νομος
και
το ιδιο κανει και οποιοδηποτε φυσικο ή νομικο προσωπο
που "πλημμυρισε", σε ολη την χωρα !

...γι αυτο δεν σε καλωσορισα
για να μην συμβαλλω σε λαθος σου !

ουτε ομως σε ξαποστειλα, δεν κανουν ετσι οι φιλοι !

.

















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου